Serpoo bende bel ağrısı evdeyken pek olmuyprdu ara ara dediğiniz gibi dinlenince geçiyordu hastane 120 km ötemizde gelirken arabada 1 saat bi bel ağrısı oldu adet olacakmışım gibi doktora söyledim öyle nst çekti imkanınız varsa acile gidip baktırın gerçekten riske gelmiyor. Bebeğim çok hareketlidir sancılar da nasıl anlatsam özel bölgeme bişey batırıyorlarmış gibi oluyordu ara aralı süreçte.