Cambardak__ a_burcu_bur 3. Gün embriyosu için biraz erken kan vermişsin gibi geldi canım kana daha bugun karışmaya başlıcak en net sonucu pazartesi gibi alırsın. Normalde 5 in altında ise negatif oluyor biraz daha sabret canım 🙌
Cambardak__ Kızlar bir sorum olcak transfer sonrasi nasıl duş alıyorsunuz acaba tehlikeli mi sıcak suyla yıkanmak sizler nasıl yapıyorsunuz
AdaKaranfili Ertugrulgulcem24 Merhaba kızlar bişey sorucam.. kendim için değil bir yakınım için. 27 ocakta embriyo transeferi yapıldı. Kaç günün embriyosu olduğunu bende bilmiyorum. 10 .gün test yapmış negatif malesef. Pozitife dönme ihtimali varmı ?. Eğer varsa 10 .günde silik de olsa belli olmaz mı??
Cambardak__ Cnsnsns öyle yapıyorum banyoya tabure koydum oturarak yikaniyorum ayakta cesaret edemedim 5 dk da falan çıkıyorum
Benfero Cambardak__ canım benim doktorum özellikle kısa süreli ama ayakta duş alın dedi istersen doktoruna bir sor
Cambardak__ Benfero hiç sormak aklıma gelmedi valla ama zaten 7.gunum artik birkaç kez duş aldım artık sorsamda olan oldu
Cambardak__ Bugün transferimiz olduğu gün hariç 7.günüm evde test yaptım negatif çıktı 😢 2.transferimdi
Benfero Cambardak__ bence asma suratını ben bu sürece başladığımda ilk tembihledikleri şey evde sakın test yapmayın bu tarz durumlarda o testler geçerli olmuyor sizi üzmekten başka işede yaramıyor dediler ben inanıyorum bebişin seninle gününü bekle kan ver umudunu kaybetme
Ozlm-ozlm Cambardak__ Canım benim Allah hayırlısını versin inşallah tez zamanda kendiliğinden olsun inşallah 😔
Cambardak__ Benfero inşallah canım sabah rüya gördüm hamileydim kalktım test yaptım prodoctor erken gebelik testi vardi yaptım negatif çıktı yıkıldım ister istemez içim acıyor yoruldum artık 30 yaşındayım 5 senedir olmuyor bu surecte tek basimayim kimsem yok anam bacim kimsem yok artik yüregim aciyor evlat hasretiyle yaniyorum😭😭
Benfero Cambardak__ Allaha isyan etme bak biz hepimiz yanındayız ayağa kalk olcak inanıyorum gerçekten o testte çıkıyor olsa doktorlar neden yapma desin bak ben cumartesi kan için gidicem meraktan ölüyorum içim içimi yiyor ama test yapmıyorum neden üzülelim durduk yere ya orda bizi bekliyor ama o gün öğreneceksen acele etme tevekkül et bekle
Cambardak__ Benfero isyan etmiyorum elbet vardır rabbimin bir bildiği 2 gun sonra yine denerim testi ama yorgunum sadece ruhum yorgun 😭 rabbim kucağımızı doldursun bu mübarek günlerde boş birakmasin
Brcntrs Merhaba, benimde bugün 7.günüm ama test yapmaya cesaretim yok hiç 3.denemem bu çift embriyo verildi , sizin hiç belirti veya ağrı oldumu ? Bende hiç bişey yok streslenmeye başladım biraz
Benfero Brcntrs merhaba inşallah hayırlısı olur ümitsizliğe kapılma benim hergün kadık ağrım var lakin yeni bel ağrısıda başladı
Brcntrs Benfero hayırlısı olsun canım , benimki pozitif çokta güzel bi değerler öğrendim 10.gün 340 Ama 2 gün sonra tekrar test dedi doktorum Bugün yaptırdım 460 çıktı yavaş ilerliyor canım çok sıkıldı