Ertugrulgulcem24 öncelikle hayırlı olsun 🥰 gününüz dolmadan kan vermeyin sonra sürekli takip için kan vermeniz gerekecek strese girmeyin boş yere. Testiniz pozitif zaten. Ben 12. Gün test yaptığımda bile hafif silikti kıpkırmızı değildi ama betam 1000 üzeriydi. Takılmayın lütfen, gününüzü bekleyin 🫶🐣 bebeğiniz sizinle 🙏🧿