Geç döllenmeden şphelendım 2 ayı geçti adet olamadım en son kasım 18 de olmuştum sonraki Aralık ayı degerlendırdık hala adet olmadım 10 gün önce kan verdım <2.30 çıktı bugün test yaptım innovita silik çıktı inanamadım 1 saat sonra tekrar yaptık yine silik çıktı aynı testi 15 gün önce yaptım hiç bitsey çıkmamıştı kafam çok karıştı lütfen yardım