rumikaa Samanyolu filmi gibi bir anda tepeme para dolu çanta düşerse Liv de yapmak istiyorum. Olmazsa eğer maddiyattan dolayı üniversitede yapacağım gibi duruyor 15 bin civarı. En azından eşim yanımda olacak ve kendi odam olacak. Şehir hastanesinde eşinizi almıyolar tek başınıza doğuruyorsunuz sonradan odaya da almıyolar erkek girişi komple yasak