Bebekmert ay sağlıcakla alın kucağınıza 🌸 ben daha yeniyim başındayım 6+6 yız. Doktorlardan bende elif, didem ve erkan hoca duydum hatta haftaya mesai dışına erkan hocaya aldım. Sadece doğumu merak ediyorum. Normal doğum yapacak olan bir akrabam memnun kalmayıp çıktı ordan doğumda yapmadı. Acaba sezeryan da nasıl. Sizinki normal mi sezeryan mı?