papatyaolsun çok geçmiş olsun ya allahım tez zamanda bebek nasip etsin inşallah isteyen herkese , sürecin zor olacak ozaman senin , bende eşimin tayininden dolayı trabzon dayım, , size bütün tahlilleri alan hangi şehirde İstanbula falan mı gidiyorsunuz, Urfa da yoksa ramatloji bölümü,