Demtserkan biz tayinden dolayı urfadayız, burada maalesef romatoloji bölümü bile yok. Gelmeden tüm tetkikleri yaptı doktorum. Aslında hastalığım çok tehlikeli . Vücudumun bebeği kabul edip etmediğiyle alakalı testler yapmıştı mesela şükür ki bir sıkıntı çıkmadı, bende sınırlı skleroderma var, raynoud fenomeni vücudumda görülüyor, kılcal damarlarım kanı iletmiyor ve en ufak soğukta ellerim ayaklarım sapsarı mosmor kesiliyor, kalp ve akciğer tutulumuna sebep olan bir hastalık, bu da hamile kalınca da tehlike oluşturuyor , bende kalple ve akciğerle ilgili bir sorun oluşsa bebekten dolayı müdahale etmemiz zor olur dedi doktorum, hamile kalınca direkt haber ver dedi. Kalp ve akciğer kontrollerini de her ay yaptır dedi