Kombi açıksa genelde 23 derece oluyor. Kombi yanmadığı halde 22 derece ise açmam mesela.
Sizinkini alez terletiyor olabilir. Ben su geçirmez olan alezlerden kullanmıyorum, onlar çok terletiyor. Onun yerine kat kat pamuklu alez veya havlu alez, 2 kat çarşaf seriyorum beşiğe. Kendi yatağımda 2 tane kapitoneli alez, 2 tane çarşaf var yine.