DeryArenn Kızlar evim gece ortalama 25 derece uyurken sadece penye battaniye örtuyorum bebegimin ustune ama sırtı hep çok terli değiştirmek zorunda kalıyorum gece acaba yataktaki alez mi sırtını terletiyor yoksa ev mi sıcak 25 derecenin altına düşünce ev çok soğuk oluyor gibime geliyo o zamanda üşür diye endiseleniyorum nerde yanlış yapıyorum
Aydnkynk DeryArenn evin çok sıcak bebeklerim vücut sıcaklığı yüksek hasta edersin çocuğu doktorlarda bu duruma kızıyo zaten ne kadar ince de giydirsen çocuk sıcak hava alıp veriyo sürekli burnu tıkanır hırıltısı olur doktor üşüyen çocuk hasta olmaz terleyen çocuk hasta olur der aklında olsun tabi her çocukta aynı değil
Cosimaniehaus DeryArenn çok sıcak ve odanın nemini iyi ayarlamalısınız. Peteklere su koymayı ihmal etmeyin. 22-23 derece ideal en yüksek 24 oluyor bizim.
Lunapark DeryArenn benimki de terliyor 21-22 yaptığım halde ne yapacağımı şaşırdım dediğiniz gibi düşürünce de ev soğuk gibi geliyor bu kış ilk defa bebeğim hasta da oldu bu karmaşıklıktan.iki üç gğndür düşük ısıya geçtim biraz kalın giydiriyorum bu şekilde deneyeceğim bir süre 🥲terleyip üşütmesinden çok korkuyorum çünkü.iki üç gündür 19 derece ayarladım bakalım inşallah bu şekilde doğru olandır bizim için..
DeryArenn Hilalvc eski bi bina oturduğum ev yalıtım falan yok 25 derecenin altına düşünce çok sogukmus gibi geliyor ev bana
DeryArenn Aydnkynk ben oğlumun gazından çok çektim tam 3 ay anam ağladı ondan dolayı üşütürüm gazı olur sancısı olur diye korkuyorum ondan evi sicak tutuyorum şükür hiç hasta etmedim cocugumu ama yinede bu kadar terlemesi hiç iyi değil 😀
couleurcerise Bizim ev 24,5 - 24,7 genelde gündüz bazen 25 yapıyorum ama o zaman sıcak oluyor baya bence yarım derece düşürebilirsiniz 25 üstü baya sıcak oluyor hele emerken iyice terler üstünü falan çıkarmıyorsanız.
DeryArenn couleurcerise yatağımda bebeğimle yatıyorum alez var acaba omu terletiyor diyorum mesela anneme gidiyorum kalmaya annemin eski usul yer döşekleri var onda yatıyoruz orda annemin evi daha sıcak ama zerre ter olmuyor sırtında anlam veremedim
Aydnkynk DeryArenn ilk bebeklik dönemi gazlı geçiyo ama sıcak hava hiç birimiz için çok sağlıklı değil sağlıklı uyku içinde gece sıcak yer uygun değil en fazla hapşırır geçer ama terleme işi zor bide alerjisi varsa çok büyük sıkıntı haline gelebilir 😁
DeryArenn Cosimaniehaus buhar makinesi çalıştırıyorum gece her gün 1 saat falan alışkanlık yapar diye çok kullanmıyorum
Lunapark DeryArenn gğn içinde yatakta değilken de terlemiyor mu mesela benim gün içinde de çabuk terliyor ev sıcak diye sanırım, kalın giydirmediğim halde hem de.ben de düşürdüm işte iki üç gündür 🤷♀️
Cosimaniehaus DeryArenn petekler yanarken çalıştırın ama özellikle kışın öneriyor doktorlar. Düşük ayarda açıyorum ben gece. Klima kullanıyoruz ve bi gün oda bayağı ısınmış 25 küsürdü derecesi o gece bebeğimin burnu tıkanmıştı.
DeryArenn Lunapark çok geçmiş olsun bebise 🌸 valla ben anlamadım dereceyi düşürüncede gün içinde gogsu buz gibi oluyor hasta şaştım kaldım
DeryArenn Aydnkynk ya evet çok sıcak iyi değil ama dereceyi dusurunce göğsüne dokunuyorum soguk bu beni daha çok korkutuyor
DeryArenn Lunapark yok gün içinde çok terlemiyor hep 25 derece ev gece gündüz kalında giydirmiyorum pijama takımla uyuyo ama.hala kundak yapıyorum acaba odamı terletiyor
DeryArenn Cosimaniehaus ben anlamadım yahu 25 derecenin altına düşünce buz gibi oluyor çocuğun gogsu böylede terliyor bi yerde yanlış yapıyorum heralde
Aydnkynk DeryArenn sana öyle geliyodur için rahat edecekse doktorunla konuş çocuk bunlar sürekli hareket halinde benim ki bi takım kıyafet bile giymiyo üstüne bodyle geziyo 😂
Lunapark DeryArenn kundaktan olabilir erkek bebekse o da etkili diyorlar erkek bebekler sıcağı sevmezmiş..
rubeyyisarah DeryArenn uzun kol uzun pantolon ama benim oğlum üzeri açık uyuyor bir şey örtsem açıyor
Cosimaniehaus DeryArenn terleyip soğuyor olabilir. 24te tutun en kötü bence. Oda sıcaklıgı 24, genelde doktorlar 22 ideal diyor.