danla2711 Liddle_mom ayy bi boşluk hissederiz bence karnımızda olur hep elimiz🥹🥰 ama çok şükür Allah nasip ederse yanımızda olacağı için önemi yok 😍
danla2711 Sibel98 ayyy hayalimm🥰🥰 maşallah benimde şuan Allah nasip ederse sağlıkla oğluşum gelecek 2.de Sağlıklı bir kızım olur inşallah 🤲😍
Hamissannee88 Ben 20 haftalık hamişim benimki 15 sene sonra gelen ikiz oğluşlarımı bekliyoruz büyük heyecanla cinsiyetlerini ögrenir ögrenmez hayalini kurduğumuz tatlı alışverişe hemen başladık mayısta dogumum sağlıkla zamanında gelsin inş hepimizin bebişleri
danla2711 Hamissannee88 maşallahh🥰 çok güzel yaa ikiz çok istiyordum hatta 14.haftaya kadar belki bir umut ultrasonda ikiz çıkar diyordum😂 ama çıkmadı bakımı falan zor ama beraber büyümelerini çok isterim belki ikiz olmadı ama ileride 2. Çocuğum olursa arada çok yaş farkı bırakmak istemem 🥰 sağlıkla gelsin bebişlerimizzz🤲😍
Hamissannee88 danla2711 inşallah inşallah illaki bakımı zor ama bende ikizin avantajlı oldugunu düşünüyorum bakalım neler yaşayacagız ama tabii şu an sadece güzelliklerini düşünüyorum uzun seneden sonra sağlıkla gelsinler mucizelerimiz