Hamide_00 Babyandmoms ben testlerle öğrendim cnm silikdi ikinci çizgi sonra kan verdim aynı gün de beş haftalıkmış meğerse
Aliaras2022 Babyandmoms ben çok silik öğrendim istersen görsel atayım kanda ilk 74 çıktı 4 gün sonra tekrar kan verdim 1000 üstü çıktı
Edizhr Babyandmoms bende böyle öğrendim hatta belli belirsiz di 2 3 gün daha yaptım koyulaşti giderek sabahları aç karnına sonra beta 89 çıktı
2iz-Annesi Sudesahin_23 benimde böyleydi iki gün sonra yaptım daha da belli oldu sonra kan verdim 181 çıktı ve ikiz oldum 🤣❤️🐣🐣 7+5
glbrn48 Benimde silik çizgiydi ben bi kaç gün bekleyip tekrar test yapmıştım yine silik çıkınca kan vermiştim beta 154 çıkmıştı
glbrn48 superstar_00 ben 3 ay adet görmemiştm bi kez kan testi yapmştm bişey çıkmamıştı en son hiç ihtimal vermezken silik çizgi oldu kan verdm düşüktü beta snra bi daha yaptm yükseldi
Mor-kelebek Benimde silik çizgi çıktı iki farklı markada 4 gün gecikmem oldu kan verecekken regli oldum 😢🌸