Deletedmom_247 canım yok hiçbir belirtim yok ama zaten ilk çocuğumda da yoktu yani şöyle söyleyeyim ilk çocuğumda adetim geciktiğinde test yapmıştım hamile olduğumu öğrenmiştim ve aradan iki hafta geçmişti ondan sonra belirtilerim yavaş yavaş başlamıştı yani bebek beş-altı haftalıkken belirtilerim başlamıştı diyebilirim o yüzden şu anda da belirti olmaması garip gelmiyor ama bilmiyorum