AslanBebeginAnnesi Bat 10 Şubat yani 7 gün var test yaptım kendimi kandırmak için siyah beyaz çektim ama yok olmayınca olmuyor 😭
Fatmadmr37 AslanBebeginAnnesi bence hiç üzülmeyin belli olmaz. Bende 5 gün kala erken gebelik testi yapmıştım ama negatifti. Sonra adetime bir gün kala silik çizgi ile öğrendim. Sizin daha 7 gün varmış kendinizi bence üzmek için erken. Allahtan umut kesilmez.
Cansu4401 AslanBebeginAnnesi canım üzülme acele etme dahada varmış biraz bekle ve aklında sürekli bu fikirle düşünme hayırlısı olsun inşallah 🥲
Deletedmom_247 AslanBebeginAnnesi neden bu kadar erken yaptınız :( benim de 9 gün var ama yapmayacağım
AslanBebeginAnnesi Deletedmom_247 erken değil ki 7 gün var erken gebelik testi için bence zamanı 😔 ilk bebeğimde altı gün kala çok net silik çizgi görmüştüm
AslanBebeginAnnesi Fatmadmr37 peki adetiniz düzenli mi ? Benim hep düzenli o yüzden yumurtlama zamanımı vs doğru takip ettiğimi düşünüyorum. İlk bebeğimde altı gün kala yapmıştım çok net silik çizgi vardı 😭
Deletedmom_247 AslanBebeginAnnesi yani bilmiyorum bana erken geliyor ya. Ek olarak sizi ümitlendirmek istemem ama ilk fotoğrafta silik bir çizgi var belki kurumadır ama emin olamadım :( üzülmeyin inşallah rabbim isteyen herkese nasip etsin
Fatmadmr37 AslanBebeginAnnesi evet düzenli bir adetim var uzun süredir. Her bebek bir olmaz. Geç döllenme bile olabilir bilemeyiz. Bence siz biraz bekleyip yine yapın. Olmazsa da Allah büyük Rabbım diğer ay nasip eder inşallah. Bende ilk kızımı daha erken öğrenmiştim ama bu gebeligimde bir gün kala ogrenebildim.
AslanBebeginAnnesi Fatmadmr37 inşallah ya 🙏🏻🙏🏻 evet iki gün sonra tekrar yapıcam inşallah bi mucize olur 😞
AslanBebeginAnnesi Deletedmom_247 bana kuruma gibi geldi canım aşırı dikkatli bakınca belli oluyo çünkü 😔 prodoctorla yaptım bir de en iyi markalardan biri olduğu için
Sosyologmerv Bence çok erken yapmışsınız benim de adete altı gün kala erken testte negatifti, 5 gün gecikmede pozitif gördüm. Ümitlendirmek istemem ama bence üzülmek için çok erken, umarım en kısa zamanda güzel haberler alırsınız 🩷
AslanBebeginAnnesi Sosyologmerv çok teşekkür ederim amin inşallah 🙏🏻🫶🏻 altı gün kala yaptığınız test hangi markaydı acaba ?? Ben prodoctor yaptım çok tavsiye edildiği için. İki gün sonra da awox yapacağım
Deletedmom_247 AslanBebeginAnnesi evet o test sanırım yanlış göstermiyor. Bekleyin bakalım 1 haftacık daha
AslanBebeginAnnesi Deletedmom_247 iki gün sonra awox yapacağım canım o da çok iyiymiş hiç umudum yok ama insan duramıyor işte
Deletedmom_247 AslanBebeginAnnesi evet evet aaz önce onu da söyleycektim unuttum bak. Kesinlikle awox da hiç yanlış gösterdiğini görmedim ben. inşallah beklediğinizz haberleri alırsınız