Parilti007 Emine010922 ay sen çok çok erken yapmışsın kaldı ki ovulasyon testi değil gebelik testi denemen gerekiyor. Bekle biraz ve erken gebelik testi dene sonra
Kartanesi-24 Emine010922 bende 6. Günde çok silik şekilde öğrenmiştim ama 8-9 da öğrenen de çok kişi var bence 2 gün sonra tekrarlayın testi hakkınızda hayırlısı olsun inşallah
Parilti007 Emine010922 yok yok hiç stres yapma iki konulmuş olsa belki çıkardı dicem de tek embriyoda imkansız zaten şuan görünmesi😅 bekleyin biraz daha
Benfero Bende 31 inde transfer oldum ama doktor minimum 7 gün dedi ama 9 günden önce test yapma dedi erken yapıp kendimi strese sokmak istemiyorum yanlış mı yapıyorum bilemedim
a_burcu_bur Parilti007 5. Günle 3. Gün embriyosu farklı oluyo sanırım. Ben de 7.gün yapsam çıkar diye düşünüyorum 🫣
Parilti007 a_burcu_bur evet 3.gün embriyosu daha geç belli ediyor o yüzden, siz yine de gününde yapın:)