D12ekim ilk aşılama yapıldı ikinci de tuttu kızıma hamile kaldım kızımı dogrurken kistim patladı kistimi aldılar ikincide oğlum oldu kendiliğinden oldu ugrasmadik şaşırdık hatta şuanda da üçüncüye hamileyim buda kendiliğinden oldu şoka girdik ugrasmadik yani sanırım kistim gidince oldu diye düşünüyorum