babygirl02 rahim duvarı kalınlığı o canım. Adet ikinci günü benimde 0,97. O çok önemli değil yumurtlama zamanında bakıyor benim doktorum yeterlimi diye. Nolur nolmaz diye bu ay progestan yazdı kalınlaşsın da bebek olursa tutunsun diye. Yani o şuan önemseminiz gereken bişey değil.