Brgmde Hediye42 kuzum ümit oldun ya şuanda Yani nethatırlıyormusun 37 den 39 a kadarmmı 1 kg falan aldı yani beklediğim 1 kg alması değil merak ettiğim 37 den sonra gelişim devam edermi diye düşnyorm gelişm yavaşlamş dedi cünkü ama beslenmesi iyi dedi
mcansu Burjuvaa 32+5te 2400 gr dı ama haftası ileride demişti o şekilde düşününce gayet normal haftasında bence
Hediye42 Brgmde alır iyi beslen sen bu süreç içinde muz kasar kefir ne varsa az kalmış 37 den sonrasiydi doktorun dediği
Dlr13 Burjuvaa 3 kilo da az bi kilo değil dediğin gibi sağlıklı olsunlar o önemli sonra kilo alırlar. Evet genel olarak genetik diyorlar ama bazen de öyle olmuyor
deletedmom43191 Burjuvaa doktor normal dediyse endişe etme fazla kiloda iyi değil yani zaten bu son gunlerde alır kiloyu
Aydnkynk Burjuvaa 35.1de doğumum başlamıştı 2980 di iğnelerle 38 e tamamladık 3270 doğdu iğneler bebeğin hareketlerini yavaşlattığı için benim ki bu dönemde hiç kilo almadı sayılır senin ki de hiç yoksa en az benim ki gibi doğar
Burjuvaa Aydnkynk 38.haftada doğum planliyoruz bizde doktorumla bir aksilik çıkmazsa inşallah 3 kiloyu geçse rahatlarim sağlıkla büyüt bebişini inşallah darısı başıma :)
Aydnkynk Burjuvaa geçer geçer geçmezse de boşver zaten doğduğu gibi alıyolar kiloyu sağlıklı olsun yeter