Kaşıntı bende de var vucudumun her yeri ve el ayak içi. Kan değerlerim normal çıktı. Yani kolestazla ilgili değil. Sizinki ilgili olabilir bilemem
benimki Belki içtiğim.bi ilaçtan ya da yiyecekten bilmiyorum. 40.haftaya giricem bebek doğduktan sonra geçer jnşallah diye umuyorum. Kaşıntıyı hafifletmek için soğuk ya da ılık sirkeli suyla duş almak iyi gelir. Ve elle kaşınmak yara yapıyor. Onun yerine At kılı fırçasıyla kendinizi fırçalayın ben onu yapınca kaşıntı azaldı gibi
hissettim. Ve kuru cildi nemlendirmek de azaltır