sevgi_bidak 34 35 haftada benimde boyle bi kasintim basladi. Puppp falan alt ast degerleri hicbiri cikmadi. En son bi alerji oldugu dusunuldu ama o da bulunmadi malesef bi turlu. Buyuk ihtimal yedigim bi meyve sut ve ya ictigim vitaminden olabilir dediler. Sakinlestirmek icin once antihistaminik icerikli igne denendi yatistirici ama daha da artiyordu yayiliyordu vucuduma kasinti sanki. karnim kollarm fena kasiniyordu ama en kotu bacaklarmdi ve artik gece kasimaktaan morr yapmistim. Buzla sakinliyorduum bi tek. Sonra bi tane ilac vardi ondan bi tane ictim onunla da gecti gitti alerji icindi. Ama doguma kadar morluklarm kalmisti dogumdam sonra izleri kayboldu. Kasimayin cidden cok zor olsada fena izler birakiyor. Alt ast degerlerinize baktirdiniz mi?