Kubrabsyg user5213269953 bence hiçte geç kalmadınız. Haldun beye gelseniz başka kimseye gitmezsiniz. Bugün birkaç bayanla konuştuk ayla hanımdan memnun kalmayıp direkt Haldun beye geldiğini söylediler. İyi ki geldik diyorlar
user5213269953 Kubrabsyg bende bir düşüneceğim bunu aslında memnunum ama daha iyisi neden olmasın öyle değil mi nst için ücret alıyorlar mı bazı hastanelerde ücretsizmiş sanırım biliyor musunuz? Bu arada teşekkür ederim yanıtınız için
Sevgikelebegi777 Merhaba biz de 36 haftalık olduk Ctsi kontrol var 34 haftalıkken gitmiştim dönmemişti . Dönmesi için neler yapmam lazım 🥲