Kubrabsyg
Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah
Keşke bende 38 39 görsem anne karnında sağlıklı gelişimi daha iyi
Benim şeker tansiyon protein kacakligi var
Birde zehirleye çeviriyor
Çok ağrılı zorlu geçiyor ondan hemen olsun istiyorum bebeğime bişey olmasın
Cmts günüde bayılmisim
Daha çok korktum
Sağlık sorunlarım olmasaydı da az daha anne karnında sağlıklı büyüseydi😇 ama olsun 32 haftalıkken ciğer geliştirici iğne vurdular iki doz bebeğime sancım açılmam vardı
Durdu çok şükür buraya kadar geldik ya elhamdülillah
Bu arada 35+5 haftalıkken 2610 kilo olmuş zayıfti Şimdi biraz daha iyi çok şükür