Kızlar Cumartesi günü ilk kez Ali Acar’a gideceğim çocuğumuz olmadığı için. Ben 1.5 ay önce randevu aldığım için sekreteri muayene ücretinin ne kadar olacağını söylememişti. Arasam da asla telefonlara bakmıyorlar.
zaten kart ile değil nakit istiyorlarmış. Bu yüzden oraya gitmeden parayı çekmemiz lazım. En son gidenler var mıdır aranızda, ne kadardı acaba?