Srp53 benimde son 10 günüm var keşke 14 Şubat’ta denk gelse 😍 ne güzel olurdu
Daha ana sınıfında bir çocukken şey derdim ben ilerde evlenip çocuğum olacağı zmn eğer 23 Nisan’dan önce doğarsa tutucam çıkmasın 23 nisanda cikarcam diye şimdi de şunun şurasında 14 Şubat’ta ne kaldı ki 😂😂 oğlumda gününden geç doğmuştu