37 haftalığız nasipse 14 Şubat için sezaryen planladık isteğe bağlı. Çok şükür rahat bir hamilelik geçirdim yeter artık diyeceğim bir durum olmadı ama artık çok sıkıldım 😀hem bi an önce zaman gelsin istiyorum hem de aşırı tırsıyorum. Siz nasılsınız, heyecan var mı ?💜