1arslanannesi25 önerim , akışına bırakın olsun diye üstüne gıtmeyın böyle bırseyın tecrubeyle sabit ilk bebegım tüp bebek tedavısıyle oldu hıc bır sebep bulunamadıgı halde hep stres yapışımdan ne zaman olacak dıye dusunup beklemekten hersey tersıne döndü fakat bir bebegım olunca olsa da olur olmasada mantıgı ıle kafamdan atmıstım ki korunmayı bıraktıgım gıbı hamıle kaldım 😇 demem o ki odaklanmayın stres olusuyor bebek olmuyor boyle dusununce