1arslanannesi25 Selam anneler bende hamıle kalma planı dayım bakalım ne zaman hayırlısıyla 1 oglum var 4 yasında varmı hamıle planı içinde olan
Sonyaazz 1arslanannesi25 Benimde 4 yaşında oğlum var başladık bakalım ilk ayımız ama bu ay yok sanırım ya 🤦🏻
Merve_kucuk 1arslanannesi25 Ben de denemenin 3. ayın da hamile olduğumu öğrenmiştim. Darısı sizlere inşallah 🤲🏻 5 yaşına girecek kızım var , 21+1 günlük hamileyim.
1arslanannesi25 sutlukahve_ Çok geçmiş olsun canım Allah bir daha yaşatmasın İnşallah bir an önce hamile kalır evladına kucağına alırsın
1arslanannesi25 nur233 Ah ne güzel oğlun da benim oğlumla yaşıyor Allah bağışlasın sana Cinsiyeti belli oldu mu
1arslanannesi25 Sonyaazz Benim de yok gibi Adetim yaklaşıyor Gerçi günüm ama bilmiyorum bakalım işte paylaşalım Buradan mı ya lütfen kim bakalım önce hamile kalıyor Kim kime müjdeyi veriyor
sutlukahve_ 1arslanannesi25 çok teşekkür ederim bilmiyorum şüphem var bugün test yapcam bakalım ne çıkacak
SuEr_Tu1512 1arslanannesi25 Bizimde yıl sonu 4e giricek oğlumuz var. 2yi, ⅔ aydır düşünüyoruz. Bakalım Allah’ım ne zaman nasip edicek🙏🏻 Herhangi birşey yapıyor musunuz??
mucizemom8 1arslanannesi25 bir yıl dır düşünüyorum herşey normal çok şükür ama demek ki vakti zamanı var nasip etsin rabbim hepimize sağlıkla kolaylıkla tez zamanda inşallah 🤲
DogaMom 1arslanannesi25 kesinlikle stresten uzak durun ve bu aşamada sağlıklı beslenin folik asit kullanmaya başlayın inşallah güzel sonuçlar alırsınız 🙏🏻