Tuzu belli bir süre azaltın ve mutlaka tansiyon takibi yapın, doktorum özellikle uyarmıştı son haftalarıma doğru çok ödem tutmuştu vücudum ara ara tansiyonum oynuyordu farkındaydım ama evde cihaz yoktu maalesef doğumda da tansiyonum yüksek çıkmıştı. Sizi korkutmak için yazmıyorum sadece bilin ki tedbirli olun🤍🌸