Alyadnz33 Iydrnjg Her cuma çiçek getirir benimki bana 😄😄bize her gün sevgililer günü der eşim hep ama yinede alıyoruz tabiki
NoName_ monica50 teşekkür ederizz sizinde evladınızla ailenizle mutlu huzurlu sağlıklı yaşlarınız olsun 🌸
Mervecimmm Iydrnjg normalde sevgililer gününde hediyeleşmeyiz biz ama bu sene canımız istedi çok istediği bir ses bombası vardı ben onu aldım ondan da kulaklık istedim 😂
Sutkokusu Babamız görevde olacak . Dualarımız onunla özel günler ,bayramlar bize gelmiyor pek ama kavuşunca inşallah oğluşumuzun doğumuna yetişecek ☺️🩵 ikimize de geç gelen en Güzel sevgililer günü armağanı bebeğimiz olur 🤲🩵❤️
Bebekocum Kizlar hepiniz çok daha fazla sevinin, sevilin inşallah . Hediye istemeyip huzur isteyenlerdenim bende dualarinizda bana de yer verin 🤗
miniminibebek Iydrnjg ben eşimin doğum gününde aylar öncesinde hediye alırım her sene 😂bu sene unuttum adamın doğum gününü gece 12 olduğunda erkek kardeşim doğum günü tebriklerini paylaşmaya başlayınca böyle durdum sanki birinin daha doğum günüydü dedim kendi kendime eşim de yanımda uzanıyordu onu görünce hatırladım 😆bu utançtan da bu sene hediye alamam da beklemiyorum da