ayse5487 Iydrnjg hiçbirşey almadım o bana alsın ben çocuğunu doğurcam onun şımartılmak benim hakkım herkesin haddini bilecek 🙄😅😅
panikprenses Iydrnjg almam aldiririm 😂😂 boyle de bencilim napiim 🫠 canta ve saat linki attim bekliyorum pusuda 😂
Mrsacar Iydrnjg klasik bende saat alıcam ama 14 Şubattan değil en son saat alalı baya oldu eskimiş :D biz hediyeleşmiyoruz 14 Şubatta..
Denizlina09 Iydrnjg ben ona bisey almicam sanirim o bana robot süpürge aldı ee bu durumda benim is yapacağım sürecinde azaldı onun bana etmesi gereken yardım azaldı. Boş sürelerimizi kendimiz için harcayacagiz. Sonuç olarak hediye ikimizin 😂😂😂
Devran 20 ocak doğumgünüydü tespih aldım açık arttırmadan çok beğendi zaten beğenilmeyecek gibi değildi şimdi sıra onun ben genelde hep doğumgününde alırım oda bana hep 14 şubatta alır zaten evlilik yıldönümümüz o alsın 😂
Girlmama LavinsMom benim babam da bu cümleye sığınarak yılda 150 defa falan belki daha fazla doğum günü kutluyor 🤣
Gizemmela Iydrnjg ben genelde ihtiyacı olan birşeyi alırım kot pantolon kazak vs. Gibi yine öyle yaparım sanırım. Eşim benim hediyelerimi tek seferde hallediyor senede seçtiğim 1 hediyeyi alıyor öyle anlaşıyoruz 😂😂
Miniqimm160821 Iydrnjg Ahahah soyadını aldığım gün zaten vermişim ben en baştan en güzel hediye mi o alsın almazsa da kendi bilir 🤣🤣
Gamzeli_03 Iydrnjg 14 Şubat neden sevgililer günü?? Eski dönem de kral gençlerin zina yapmalarını engellemek için sevgililerin görüşmelerini yasaklamış daha sonra Papa’nın biri bu yasak yüzünden sevgili olanları kilisede buluşturuyormuş kral bunu öğrenince papayı asmış aslında 14 Şubat bu yüzden sevgililer günü papanın ölüm yıl dönümü diye duymuştum 🤷🏻♀️
rozamomy Iydrnjg 10 Şubat doğum günü, bi de bizim bebiş her an gelebilir diye hediyemi önceden aldımm, hem ihtiyacı olan spor ayakkabiyi, hem de best dad kupası aldım 🥰🥰