seymaseda Zulosmustafa Herkes kız diyor yani tecrübeli olanlar 😂sağlıkla gelsin bir oğlum var birtane daha olur farketmez bizim için ama oğlumda gerçekten çok güzel bi gebelik geçirdim bunda şimdiden pertim çıktı 🥹
seymaseda hivda36 Bir günümüz diğerini tutmuyor ki canım ben birazda olsa iyi oluyorum onu içince belki sanada iyi gelir diye dedim ama iyi gelmemiş bünyeden bünyeye değişiyor işte
Yogurtlupilav seymaseda ben de öyleydim doktor prilam dr yazdı. Bikaç güne baya azalttı. 18-19. Haftadan sınra da epey seyrekleşti. İşyerinde toplantıdan çıkıp kusuyordum gerçekten dayanılır gibi olmuyor.
seymaseda Yogurtlupilav Bana iyi gelmedi prilam ya en son çare artık kendi doktoruma söyleyip damardan dramamıne serum yada iğne artık