seymaseda 2.gebelik 2 aylık fakat 1 aydır bitmek bilmeyen bulantılar istifralar ilk çocuğumda ( oğlum )çok rahattım bu bebişte çok kötüyüm ne yesem istifra ediyorum folik ilacını dahi kullanamıyorum çok üzülüyorum bu duruma yemek yemek dahi istemiyorum 😞
hivda36 seymaseda Benim 3üncü perişan haldeyim evimi temizliyemiyorum çocuklarıma bakamiyorum hep uyku hali yorgun yemek yiyemiyorum zaten su hadi içemiyorum ölücem gerçekten odan korkuyorum eziyet gibi sanki eşim olmasa halim perişan olurdu ama ben bu hamileliğimde yaşadığımı çektiğimi 2 evladımda yaşamadım ayağa kalktığım an banyoya koşuyorum mide bulantısından anlatamıyorum ya keşke görebilseniz. 8 haftalığım bu arada sizede geçmiş olsun inşallah bu zamanlar geçer çabucak
Byznrcok95 seymaseda gebelikte tsh değerinize baktirdiniz mi hic benim tiroidim.cok düşük cikmisti bunun için ilaç verdi doktor ve buda mide bulantısı tetikler demişti. Onun dışında her gebelik birbirinden farklı olduğu icin de olabilir tabiki.sabahlari aç karnina ballı süt için hem faydali hem.midenize iyi gelir ins.
Celiko seymaseda benimde 2. Gebelik biraz bulantılı geçiyor mise yanması oluyor şu ara biraz hafifledi ama iştahsızlık var sadece dr verdiği vitaminlerden alıyorum alacağımı prillam veya pirizin ikisindende kullandım rahatlatıyordu biraz
seymaseda hivda36 Bende 8 haftalığım dediklerinizin birebir aynısını yaşıyorum iş güç yemek hak getire mutfağa hiç giremiyorum suyun tadı farklı geliyor yediğim sadece peynir ekmek ve ayran onun haricinde bitik haldeyim sürekli uyku hali 33 aylık oğlum var bakamıyorum annem yakınımda Allah razı olsun bakıyor bazen kalıyor evladım birde üstüne grip oldum eşim Allah razı olsun çok yardımcı oluyor
hivda36 seymaseda Vallahi Allah yardımcımız olsun ben artık hamile ağlıyorum yurtdışındayim kimsemde yok eşim gelip evi temizler yemek yapar oğlumla kızıma kahvaltı verene kadar bir banyoda bir mutfaktayim yoruldum 🥺
BetulSahin5444 Ben iki hamilelikte bulantı cekmedim üçüncüde çok bulantım oldu yemek yiyemedim hep sebze kuru gıdalar onları da zorla yedim 12 haftada kesildi bulantı umarım Sizinde çok uzun sürmez 🙏🏻
seymaseda Byznrcok95 Tüm tahlillerime bakıldı normal denildi ilk hamileliğimde troid ilacı 25mg’lik kullanmıştım fakat bunda gerek yok denildi bakalım . Tatlı malesef yiyemiyorun sadece tuzlu peynir ayran maden suyu bunları şuanlık tüketebiliyorum 😞
hivda36 seymaseda Herhalde sinirimden stresimden ağlar ölürdüm 🥺 şuan saat olmuş kaç ağzıma lokma girmedi bu nedir anlamıyorum
Parinas seymaseda bende de oğlumda olmamıştı kızımda olmuştu bulandı. İnsan hep ilki gibi rahat geçecek sanıyor. Şimdi 3ncüye hamileyim onda ilaçsız duramıyorum. Prilam yazdırdım doktora onu içtiğimde iyiyim. Bi sorun doktorunuza isterseniz. Bende 9+5im 5+5 ten beri bulantı çekiyorum
seymaseda hivda36 Yıpratıcı maden sulu ayran iç bana iyi geliyorda bi müddet sonra yine aynı sende bi dene istersen
Parinas seymaseda sayısını arttırın. Gece 2 tane sabah da aç karnına 1 tane. Böyle faydası olabilir. Biraz uyku yapar ama faydası olur 🤭
seymaseda Parinas Kız hep uyku halindeyim ben biraz daha fazla uyusam bişiycik olmaz 😂 dediğin gibide denerim teşekkür ederim ☺️
Zulosmustafa seymaseda cinsiyet belli oldumu yaz cnm ama kızlarda ağır geçer bnde kizlarimda mahfoldum
seymaseda Zulosmustafa Herkes kız diyor yani tecrübeli olanlar 😂sağlıkla gelsin bir oğlum var birtane daha olur farketmez bizim için ama oğlumda gerçekten çok güzel bi gebelik geçirdim bunda şimdiden pertim çıktı 🥹