Fatmagulkg 28+4 teyim. Şu haftalara kadar aşırı rahat bi hamilelik geçirdim hiç bir şikayetim yoktu ama bir anda sırt ve bel ağrıları başladı bir iki haftadır aşırı ağrıyor. Bebek arabası ve beşik almadım hala kıyafet indirimde buldukça alıyorum.
Lemans nurmltli61 ben 4 tane yenidoğan set alacağım herseyı içinde olanlardan yeterli bence . Hepsini set almaya gerek yok adet olarak tekli tulum alacağım 4 tane yeterki bence 8 tane tulum olmuş oluyor hastane çıkış yeni doğan setlerde zaten şapla eldiven vs hepsi var. Bide tekli alt da alıyorum 4 tane ilk aylar için yeterli bence sonrakileri hep büyük alacağım 3-6 ay 6-9 ay 9 aydan sonrası için bısey almayscsgm hayırlısı ile doğsun boyu kilosuna göre alırım 9 ay sonrasını
Moomtoobee 12 kilo alarak yola devam 28+2 deyim yikama ütüleme işi bitti dolabını yerleştirdim hastane çantasında sıra onu yapicam yavaş yavaş ne kadar erken hazır olursa o kadar iyi bence geç kalmayın alışveriş içinde 🥰
nazlitasdelen Hellobeybii benimde aynı senin gibi hatta 2 tane hastane çıkışı var bende pek almadım akrabalarda getiriyor diye çok düşünüyordum acaba azmı diye sizin yorumunuzu gördüm mutlu oldum gerçekten çok kıyafete ihtiyaç yokmuş
Hellobeybii nazlitasdelen valla böyleyken bile 8-9 takım ediyor en az setiyle tulumuyla derken. Doğunca bedenine göre alırım yetmezse diyorum, sipariş verince bile 2 güne geliyor yani , fazla fazla doldurmaktansa😃