nurmltli61 27+5 , sanki bu haftaya girdiğim anda bi anda ağırlastm mı noldu anlamadm penguen gibiyim😃 sırtım , bacaklarım ağrımaya başladı, acayip bi nefes darlığı ve kabızlık çekiyorum. Bi anda yüklendi bunların hepsi 😃
1 tane 12 li hastane çıkışı var
1 tane 5 li hastane çıkışı var.
4 tane de yenidoğan takım var bunlar dışında. Daha fazla yenidoğan almiyim diyorum, doğunca yetmezse bebeğin bedenine göre alırım dedim. Markaları farklı, 2si kitikate, 2 si e-bebek vs yani hepsini aynı beden ya da marka almayın bence. Bazı markaların yenidoğanı 50, bazısı 52. Alırken boyutuna bakın. Küçülürse hepsi birden küçülmesin dedim.
2-3 tane uzun kollu body (0-3)
5 tane kısa kollu body (0-3)
5 tane kısa kollu body( 3-6)
5 askılı body (3-6)
2 li patikli alt aldım.
2 Pijama takımı (1-3, 3-6)
2 tane eşofman takım (1-3, 3-6)
Ekstra tulum almadım, 2 tane alabilirim ama yenidoğan mı daha mı büyük ona karar veremedim. 1 tane de astronot ya da polar tulum gibi alabilirim hastaneye giderken vs giydiririm dedim.
Sonra bebişin boyuna göre ve hava durumuna göre doğunca alırım dedim yaza denk gelecek olanları, sadece bodyleri aldm.
Yani yaza gireceğimiz için 3-6 ları kısa aldm, 0-3 leri karışık aldım😃
Yani herkes farklı birşey söylüyor , kimisi yenidoğanı 2 ay giydirdim diyor kimi 1 haftada küçüldü diyor. Bebeğin bedenine ve cinsiyetine göre de değişir, ilk 2- 3 ay için bişeyler almış gibi oldum sonrasında duruma bakıcam. 💕