Busraap bizim odamız yok. İlk zamanlar bizimle aynı odada kalacak zaten o yüzden abladan kalma beşiği kuracaz yatak odamıza sadece. Kıyafetleri ise ablasının dolabında bir yer ayarladım oraya koydum.
Hastane çantası için ise her şey hazır bebeğin kıyafetleri yıkandı , ütülendi küçük hurçlara koyuldu. Benim kıyafetler yıkandı ama henüz ütülenmedi bekliyor😁 biberon , süt pompası vs yıkandı dezenfekte edilip kilitli poşetlere kondu. Geriye kalan ıvır zıvır her şeyi de yığdım kenara yarın öbür gün kendi kıyafetlerimi de yıkayıp çantayı hazırlayacam inşallah. Bi tane daha kızım olduğu için evde çocukla hızlı yürümüyor işler yavaş yavaş oluyor. bu arada 33+3 haftalığım.