kuzuannesi4234 Merhabalar 36+1deyim ve yavaş yavaş doğum için aksak yürüyüş ananas gibi şeylere başlayayım diyorum sizler neler yapıyorsunuz
tbmn kuzuannesi4234 Bende 35haftalık hamileyim yürüyüş vs hareketler olsun bende başlamayı düşünüyorum penguen gibi yürümeye başladım zorluyor artık zaman azaldıkça
gamzetahsin kuzuannesi4234 36+4 benımde persembe gunu catı muaynesi olucam erken dogum riskim var serviks 15mm düşmüş her an dogum olabilir beklemedeyim🥲🫠umarım 37 iyi gorurum
Orakci07 kuzuannesi4234 36+2 deyım bende ama yavaş yavaş agrılarım başladı sanki ne gıbı hazırlıklar yaptınız hastane çantası buzluk vs
nslbrss Bende 36+6 oldum😊😊cumartesi günü randevum vardı doktor hurma yemeye başlayabiliriz dedi içecek olarak da rezene adaçayı ıhlamur günlük 2 bardak başlayalım doğum için dedi 😊😊😊 plates topu ve yürüyüşleri söylemiyorum bile 😂😂😊😊
kuzuannesi4234 gamzetahsin inşallah hayırlısıyla sağlıkla kucağımıza alın Çatı muayenesi benim doktorum yapmıyor ama sizin sanırım zorunlu biraz da
gamzetahsin kuzuannesi4234 evet persembe gunu bakıcam dedi riskli gebelik dıye hayırlısı artık umarım hepimiz saglıkla alırız
Gizem1992 Orakci07 bende buzluga anne kurabiyesi yapıp atayım diyorm misafir kabul etmeyi düşünmüyorum ama olur da habersiz biri gelirse çıkarırız çayın yanına
kuzuannesi4234 Orakci07 hastane çantamı hazırladım bende ama buzluğa hiçbir şey yapmadım her iki tarafa da uzaktayiz annem gelecek sadece annem geldiğinde belki poğaça falan yaparız Gunumuz aynıı ben kız bebis bekliyorum siz
Gizem1992 kuzuannesi4234 doktorum bana 36 haftada perine masajına başlarsın demişti kzlar yapacak olan var mı ? Bnde şuan 35+5 im
kuzuannesi4234 Gizem1992 Ay bana da dedi ama açıkçası yapabilir miyim bilmiyorum bir deneyeceğim haftasonu Haftaici hala birkaç gün çalışıyorum yorgun oluyorum kafam bir de masaj kaldirmayacakhahsha
GulsenUlu Gizem1992 benim doktorum da 36da basla dedi, 35te meme ucu kremine basla dedi. Simdi 34+4um 🥰 heyecanla bekliyorum
kuzuannesi4234 Orakci07 perşembe günü 36+4te gideceğim bakalım ne diyecek merak ediyorum 34+5te gitmiştim en son ve kilosu 2450 falandı Sizin kontrol ne zaman ne sıklıkla gidiyorsunuz :) benim dolabı ve yatağı kaldı hala halletmedim
Orakci07 kuzuannesi4234 ben 36+0 da gıttım 3255 idi önümüzdeki pazartesi tekrar gidecegım nasıpse bizim doktorumuz normal doğum bıle 39 a kadar beklese ıyı olur dıyor ama işte bıze sormuyorlar 🤣🤣
Orakci07 kuzuannesi4234 benım herseyım hazır çok şükür ama tek sıkıntımız hastanede hafta sonu dogum yok özel mi tercıh edıosunuz devlet mi