Ssozdmr O kadar pozitif ve negatif test gördüm ki bu hafta 😂 Psikolojik herlde bugün regli olmam lazımdı ki ne oldu , olaaamaadııım 😅😂😂 Sizde durumlar nasıl ?
miroscumm Ssozdmr benimde 1 şubat 4 gün kala öğrendim pozitif ☺️ ara ara regl sancısı gibi sancılarım oluyor onlarda normal, daha doktora gitmedim haftaya gideceğim inşallah erken öğrenmenin kötü yanı djdjd
busra2512 Ssozdmr benim de bat bugün dü cuma test yapmıştım negatifti bilemiyorum sonuç ne olacak sadece göğsüm ağrıyor ama normal adet belirtisi de oluyordu böyle 🫣
Annekuzusu06666 Ssozdmr ben 4 5 şubat pozitif 😍Rabbim herkese nasip etsin ama çok küçük bi değerle öğrendim
Egemom07 Bat 2 perşembe erken gebelik testi yaptım negatif ti. Regl olmadım henüz. Dün gece adet olacak gibi kasık ağrılarım vardı.
Ssozdmr Egemom07 bendede testlere aşırı güvensizlik var ya , bu sefer coo degişikti hepsi 5 tane yaptım bence hepsi çöp
nurismommy Benimde 1 Şubat’ta olmam gerekiyordu hala olmadım kan vermiştim 31inde 0,71 di adetiniz geciksin 3-5 gün öyle gelin dediler sizce yarın vereyim mi yoksa salı mi vereyim ne yapayım 🥲
Ssozdmr nurismommy valla ben evdeki testlerde hem pozitif hem negatif gördüm o yüzden bugundu tarihim sabaha kadar birşey olmazsa kan vericem. Önceden 2 kimyasal gebeliğim oldu ona göre belki kan sulandırıcı ya da destek başlayacak o yüzden ne kadar erken öğrensem kar modundayım 😬🙄
Melissaa99 miroscumm Masıl belirtileriniz oldu akıntı agrı durumu sıklığı ve tabiki gebelik için neler yaptınız hayırlı olsun şimdiden
Ssozdmr miroscumm ben ilk kimyasal gebeliğimde hcg 6yla öğrendim ajdhshaja o zamanda doktora gittiğinde düzenli artış takibi yorucu oluyo 😂😂
nurismommy Melissaa99 bende salı vereyim diyorum ama bir yanım da yarın git ver diyor bilemiyorum muhtemelen yarın gitmem akıntım devam ediyor kasık ve bel ağrılarım da var sizde de durum böyle mi
miroscumm Melissaa99 göğüs ağrım ve kasık ağrım var başka belirti yok gebelik için bir şey yapmadım yumurtlama gününü takvimden takip ediyordum iki gün öncesini ve tam yumurtlama gününü değerlendirdik Allahim nasip etti oldu çok teşekkür ederim 🫶🏻
Melissaa99 nurismommy Evet böyle akıntı ve kasık ağrısı vuruyo arada ben bekleyebileceğim kdar durucam geç dölllenme muhabbeti için çok zor belirsizlik
miroscumm Ssozdmr daha yumurta spermle karşılaştığı dk mı öğrendiniz naptınız shshshahdh şaka bir yana görümcem 8 ile öğrenmiş çocuğu şuan 1.5 yaşında Allah nasip etti mi oluyor işte. Size de nasip etsin en kısa zamanda inşallah 🫶🏻
Ssozdmr miroscumm ahshahhaa ya eşim iş seyehatine gidecektiii benimde tansiyonum düştü araba tuttu bi garip ajdhsjs dediki gel bi test yaptıralım dedim delirme 5-10gün var reglime… geeel dedi yaptıralım ajdhsjka adam benden cok hissetmiş pozitif gördük ben şok ahdhsh