defnevedoruk sarellem55 her hamilelik farklıymış cidden kızıma hamileyken hamile olduğumu doğurana kadar anlamadım ne kusma ne bulantı ne başka birşey ama bunda 3 aydır öldüm öldüm bittim🥲 inşallah sizin bu sefer kolay geçer
Cansu4401 defnevedoruk bende kızımda çok güzel bir gebelik geçirdm bulantı agrı falan yasamadım bunda baya degişik her gebelik aynı degilmiş cidden🤣🤣
miroscumm Cansu4401 ay inşallah Allahim yardımcımız olsun insallah birbirlerine yoldaş olsunlar iyi anlaşsınlar başka bir şey istemiyorum 🩷
Cns_ Hayırlı. Olsun. 2 yaş. 2 aylık. Oğlum. Var. 2.ye hamileyim bende 7+2oldum. Rabbim. Sağlıcakla kıcağımıza vermeyi nasip etsin
Parinas Cansu4401 sağlıkla kucağınıza alın 🌸6 yaşında oğlum 3,5 yaşında kızım var 10 haftalık hamileyim ☺️ aralıklı olunca insan unutuyor gibi sıfırdan başlıyorum sanki🤭
Cansu4401 Parinas hayırlı olsun canım evet ya bende hazır deyildim düşünmüyodum şuan ama süpriz oldu çok heycanlıyım aynı şeyleri baştan yaşamak bu sefer yalnız olmamak farklı olacak🥰
Busrasntrk Ben 2 oğlumda da çok rahattım bulantım falan yoktu bunda çok fazla bulantım var herşey heryer kokuyor
Gizem1504 Cansu4401 arada bir düşüğüm var geçen nisanda düşük yaptım kısmet.şimdiyeymiş rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin💜🌸
Cansu4401 Gizem1504 benimde geçen sene bir kürtajım oldu 6 . Senemize girdik evlilikte senede bir kere hamilelik yasıyorum 2025 şaşmadı hayırlsı olsun🤣🥰
Gizem1504 Cansu4401 rabbim en doğru zamanı biliyor 🌸☺️ bizde7ye gireceğiz inşallah kardeşsiz olmuyor ☺️