[silindi] Merhaba ben ilk gebeliğimde beta 1800 lerde çıkmıştı bi iki fün işinde gitmiştim kese görümdü kalp atışı görünmedi bir hafta sonra tekrar gittim kalp atışı aldık şimdi 205 çıktı tekrar test vermedim bir hafta sonra falan gitmeyi düşünüyorum
[silindi] Ada25052025 teşekkür ederim sana da hayıelı olsun sağlıkla kucağımıza almak nasip olsun amin :)
Aliaras2022 Ada25052025 ben de böyle yaptım ilk çok silik çıktı beta 75 ti 2 gün sonra renk biraz daha koyulaştı bugün hemen koyulaştı yarın tekrar kan verip çarşamba doktora gideceğim
Annekuzusu06666 Ada25052025 vallaha bende üç gündür veriyorum inanki zor ama napim bebişimin canı sağolsun diyorum
bulutsm Haftalıkken kese gözüküyor diye biliyorum (bende öyle olmuştu) çok erken gitmenin anlamı yok. Evet ilk hamilelik yaşayanlar özellikle baya sabırsızlanıyor heyecanlanıyor ve gitmek istiyor kendimden biliyorum 😅 Ama inanın hiç gereği yok bu sefer gözükmüyor diye kafaya takıyorsunuz