Ada25052025 o olaya girme iki günde bir kan veriyorsun ve beta düşük kalırsa doktorların yapabilecekleri hiçbir şey yok boşuna kendine eziyet yapma stres oluyor insan yükseldi mi falan diye bekle. 7. Haftayı git duy kalp atışını mis gibi ben kendime ilk gebeliğim diye resmen eziyet çektirdim