EbrarGND merhaba bende polikistiktim. Gec adet oluyordum. Yumurtalamam da yoktu. 1 sene bekledik. Snra tedavi icn doktora gittim. Igneler yumurta buyuten ilaclar hepsini denedik olmadi. Snra dr umu degistrdim. Bana seker ilaci verdi. Polikistikleri kucultuyomus. Aynı zamanda spora basladim. Diyet yaptm. Bu hastalik sekeri severmis. Sekeri de kestim. Ve 1 ay icinde hamile kaldim. Cok sukur suan 27 haftaligiz. Iyi bi dr a gitmen lazim. Gecmis olsun. Rabbim kucaginizi doldursun insallah.