EbrarGND Merhaba canım 👋
Bende de o güzel (❗️) pko’dan var ve ilkinde 9 ay falan uğraştım hamile kalmak için
ama sonra SOĞAN KÜRÜnü duymuştum onu bi deneyeyim dedim ve başladığımın 3. günü hamile kaldığımı öğrendim :)
Maalesef o gebeliğim sonlandı... Sonrasında 1 tane daha toplam 2 kaybım oldu :(
Ardından şimdiki hamileliğimde yine SOĞAN KÜRÜne başladığım 6. günü hamile kalmışım ☺️
2.de onun ardından olduğu için tesadüf olamaz heralde diye düşünüyorum 🤭
Bence bi dene 😚 Rabbim sana da isteyen her kadına da en kısa sürede nasip etsin inşşallaaaaah 🧚♀️🧚♀️🧚♀️