EceBaysal Meryem43 aslında çok korkutuyorlar çatı muayenesi zor kötü acıyo diye ama kendini hiç kasmaz rahat bırakırsan hiç birşey olmuyor zaten sadece 1 dakika sürüyor bakıyor eliyle bitiyor. ☺️
Meryem43 EceBaysal bencede çok abartılacak bişey değildir alttan usg olmuştum ilk aylarda ondan daha iyiydik en azından 😊
Glcdmrdmr Meryem43 Zor değil çatı muayenesi korkmayın 10 saniye bile sürmedi bazıları fazla abartıyor korkmayin
Meryem43 Glcdmrdmr ben zaten çatı muayenesinden korkmuyorum olmamaktan korkuyorum doktorum yapmayacağım dedi bende olmak istiyorum risk almak istemediğim için