Meryem43 34 haftalığım doktoruma çatı muayenesi ne zaman olacağım dedim sancıların başlayana kadar yapmayacağım artık önerilmiyor dedi ama sancım başlayınca doğum başlıyor ya çatım uygun değilse o an sezeryan a mı gideceğim kafam çok karışık 🤨
melekimm Meryem43 40+4 haftalgm canm hic muayene olmamstm gunum gectigi icin iki gun once muayene oldum normalde yapmdi doktor
Glcdmrdmr Meryem43 Ben 36. Haftada oldum ebe şimdilik normal yapabilirsin ama yinede 38. Haftada tekrar bakalım dedi bugün 37 + 4 olduk bakalım kısmet artik
Oglusumubekliyorumsss Meryem43 kizlar ben 36 3 yag surmeye basladim zeytinyag ebeler tavsiye ediyor 38de cati muaynesi olucam bakalim
Meryem43 melekimm o zaman korkmama gerek yok burda herkes 38 de 36 da olduk yazınca bende Bi telaş oluştu
Meryem43 Glcdmrdmr bende korkuyorum çatı darlığından böyle olursa dogum a kadar hep acaba çatım uygun mu telaşı olacak en iyisi doktoruma yapması için ısrar etmek 38. Haftada en azından
Feslegen Oglusumubekliyorumsss zeytinyağı ile iç kısma masaj mı yapıyorsun yoksa sadece dışından mı sürüyorsun
EceBaysal Ben 37 deyim sancım vardı doktoğ yaptı çatı 1 cm açılmış uygun dedi ilk sancı da hemen doğurmuyorsun zaten o yüzden 1 cm açıklık olduğundada sezeryana alabilir. Benim açık şuan 1 cm ama doğurmuyorum daha 😁
Meryem43 EceBaysal ama bazı kişilerin de aniden açılması oluyor suyu boşalıyor falan korkuyorum ya herkes olmak istemez bende olmak istiyorum işte 😂
Bebebebe Meryem43 benide 36. Haftada çağrdı şimdi 34 üz. Ve hiç istemiyorum yapmasını. Hoş nasıl yapıldığınıda pek bilmiyorum da. Bakalım. İnşallah çatım uygundur 😕
Meryem43 Bebebebe zor değildir herhalde sadece iki parmağını ilerletip bakılan bişey ama yaşamadan bilemeyiz tabi 😊
EceBaysal Meryem43 aslında çok korkutuyorlar çatı muayenesi zor kötü acıyo diye ama kendini hiç kasmaz rahat bırakırsan hiç birşey olmuyor zaten sadece 1 dakika sürüyor bakıyor eliyle bitiyor. ☺️
Glcdmrdmr Meryem43 Zor değil çatı muayenesi korkmayın 10 saniye bile sürmedi bazıları fazla abartıyor korkmayin
Hanus Meryem43 Canım neden telaş ediyorsun, Rabbim hayırlı olana en sağlıklı bir şekilde nasip eder zaten.. sen dualarını eksik etme ve kendini sıkma
Meryem43 Hanus haklısın canım ama hormonal olarak galiba kafaya taktım iyice artık rüyalarıma giriyor falan Kötü bişey olacak die çok korkuyorum Allah korusun sona doğru artıyor kaygılarım 😔