worin var var benim ablam ☺️ Kendi karni 5 aylik gibiydi ama bebegi 3.700gr dogdu ve ikinci bebegide ayni karninminnacik oluyo ama bebeklerinin masaallah i var ve gorumcemde 4 aylik anca gosteriyodu karni 😂 3 kusurde o dogurdu hic merak etme zayif annelerîn daha iyi oluyo gordugume gore etrafimdakilerden 😉