defnevedoruk 2cocuk2kopek daha önce sizinle yorumlaştığımı bile hatırlamıyorum, ayrıca arkadaşın paylaştığı tabloda yanlış onun hakkında yorum yapmadım. merak etme 2. ikisininde hamileliği gayet 9 ay 10 gün😂
2cocuk2kopek defnevedoruk hamilelik 280 gün sürer Buda 39. Haftada hesaplanan bunu 30 a böl güzel kardeşim 9 ay 3 hafta yapar 9 ay 10 gün değil 9 ay 27 gün matematiksel hesapla . 40-41 42 de doğuran var
2cocuk2kopek defnevedoruk ilkokul terksin dimi matematikte ay 30 hesaplanır . Bunu 1. Sınıftaki çocuk dahi bilir ki şubat 28 çekiyor taş çatşadın 4 ay 31 çekiyor bumu senin mantığın sen sözelcisin anladık ondan devam et
Yazmelegi_ 2cocuk2kopek tablo doğru demedim zaten ben bunu takip ettim doktorum da takip edebilirsin dedi diye yazdım okumanız da mı bir problem var ?
2cocuk2kopek Yazmelegi_ ben ne dedim tablo doğru değil maalesef dedim sizde sorun var sanırım size aaa siz bunu kesinlikle doğru dediniz mi dedim 😂
2cocuk2kopek Yazmelegi_ ay hesaplamasında 30 dan sayılır şubat 28 çekiyor mesela zaten 31 çeken ay onu kapatıyor zaten hamilelik sürecinde taş çatlasın4-5 ay 31 çekiyor 4-5 gün fark eder
defnevedoruk 2cocuk2kopek beni kendinle karıştırma😂 sana daha fazla yazmayacağım bile sen 10 ayda doğur ahahansjanskamsk
2cocuk2kopek defnevedoruk haklısın kuzum ben sayısalcıyım o yüzden senle karıştırmıyorum 2 üniyide boşa okudum daha 5 aydır bu platformdasın . Daha tazesin . Bak 6 yılı doldurdum burda ben merak etme 9 ay mı 10 aynı gayet iyi biliyorum
defnevedoruk 2cocuk2kopek burda olmakla ne alakası var ya ben ilk hamileliğimdede burdaydım ahbajsbaısbaıs belli bitirdiğin üniversiteler
gezentianne Ben 42 haftada dogum yaptım haftalık hesaplansa 10.5 ay hamilelik mi geçirdim ahakakaka O yüzden aylık hesaplanır 28 hafta birisi aslnda 6.5 aylıktır dogumuna 3 ay vardır
2cocuk2kopek defnevedoruk burda olmakla şu alakası var bunu burda çok kez tartışıldı ilk hamileliğimde de burdaysan illaki denk gelmişsindir diyeceğim ama diğer çocuğunda küçük bence sana denk gelememiş… bebeğiniz foğuncada aylık demeyin o zaman haftalık dersiniz 😅 hayır sizin hesabınızla çocuk 1 ay geriden gelecek
deletedmom43191 ayse68_ 😆 1 aylık gebelik 4+2 oluyor 40 haftalık 9 ay 10 gün eder yani 6 buçuk demek yerine 7 dedim
qamze35 Tabloya göre 3. Ayımız 5 haftamı geçiyor. 9-12 değilde 9-13 1 hafta yutulmuş arada bence bu tablo çokta doğru gelmiyor
nazlitasdelen qamze35 peki eğer 4 er 4 er saymıyorsak ayları nasıl 1 2 3 trimester var 28 hafta 6 buçuksa ben nasıl üçüncü trimestere giriyorum