defnevedoruk arkadaş tablo paylaşmış siz ayları 3 hafta mı satıyorsunuz ben 4 haftadan hesaplıyorumda arkadaşın bir üstte attığı tabloyu incelerseniz 1 ayında 3 hafta olmadığını bilirsiniz. Bu arada tüm postlarda beni bulup niye herşeyime muhalefetsiniz . İlk kez hamilesiniz sanırım. Daha öncede doğum yaptım hamilelik süreci 9 ay değil