Aysnrplt Busraerdogmuss canım doktor bir arkadaşım var o da hamileydi ona sordum böyle düşünüyorum diye. O da ilk bebeğini normal doğurmuştu zaten 2. Yi demiş o kadar ağrı çekmeyeyim epidural doğurayım. Hocasına sormuş o da tavsiye etmiyorum kesinlikle demiş çünkü bir çok hastane bu işi acemice yapıyormuş. Doğum başladığında sancı hissetmeyip ıkınman gerektiğini söylüyorlarmış ama o hissi yaşamadığın için doğru ıkınma yapmazsan bebek boğulabiliyormuş. Benim bildiğim bu sen yine de araştır iyice
Busraerdogmuss Aysnrplt Aysnrplt canım genel olarak verilen cevaplardan da cıkardıgım kadarıyla iyi bi doktora düşmek gerek gerçekten düşünüyorum çünkü gerçekten dogumdan cok korkuyorum hayalini bile kuramıyorum o derece normalde korkan narin bi yapım yok ama sebebini bilmiyorum bu dogum kadar baska hiçbişey korkutmuyor beni galiba etrafımda dinledigim dogum hikayelerinden farkında olmadan olumsuz etkilenmişim o yüzden bu epidural cok merak ediyorum doktorumunda bi görüşünü alıp karar vereceğim
Polo Busraerdogmuss ya cesaretin yanısıra, korkuorm. O doğum sancısını çekerim o iğneyi olmam . O kadar korkuorm Yan etkilerinden sonrasından yanlş bişe olsa başıma bişe gelirse vs vs. :)
Pinarclk Busraerdogmuss mersinde özel hastanede yaptı. Ve kardeşim genc anne oldu. 20 yasında. Sancı cekti biraz. Sonrasında iğne yapıldı. Ama hiç canı acımamış. Ve sonrasındada bel ağrısı kalmadı. Kesi atıldı. Ona da temiz bakınca cok kısa sürede iyileşti.
Busraerdogmuss Pinarclk anladım canım tesekkür ederim memmun kalan da var kalmayanda bünyeyle ve doktorla alakalı sanırsam
Bademim Busraerdogmuss ben ilk doğumumu bu şekilde yaptım ve ozaman bu şekilde on tane bile doğururum demiştim 😍 düşünüyorsan iğne olayını kafana bile takma sen görmüyormusun bile ben hiç anlamamıştım arkadaşların dediği doğru açılman 4cm ulaştığında epidurel verilmeye başlanıyor ama benim ağrı eşiğim çok yüksek olduğu söylenmişti bu aşama benim için oldukça rahattı sadece hissettiğim hafif adet ağrısı idi sonra oda kalmadı zaten benim için müthiş birşeydi ama şimdi doktorumu ikna edemiyorum ikinci gebeliğin zaten kolay olacak ne gerek var doğumu çok uzatıyor anneyi rahatlatıp bebeği strese sokuyorsun epidurel yapmıycam diyor beni strese sokuyor 😃😬
Busraerdogmuss Bademim yaa içimi ferahlattınız vallahi pozitif enerji verdiniz mesajınızla teşekkür ederim 😃 siz hangi sehirde yaşıyorsunuz
Pinarclk Busraerdogmuss öyle tabiki. Tamamen kişi ve dogumu yaptıranlarla alakalı. Bence hiç korkmayın. Bu cocukları öyle ya da böyle dünyaya getireceğiz. Akışına bırakmak en iyisi.
Bademim Busraerdogmuss balıkesirdeyim 😍😍 ikincide almamayı deniycem ama dayanamazsam yaparsınız diyorum doktoruma 😇😇 İnanın benim Doğum başlamış ve ben uyuyordum 🙈 gelde şimdi epidurelsiz doğur 😃
Aysnrplt Busraerdogmuss karar verirsen de bu konuda çok iyi bi doktor bulmaya çalış açıkçası benim gözüm korktu biraz ilk Doğum da olacağı için
Busraerdogmuss Polo valla bende cok kararsızım henüz karar verebilmiş değilim doktoromunda bi görüşünü alıp öyle karar vereceğim 😊
Busraerdogmuss Polo evet ama çok heyecanlıyım bi de terazi burcuyum galiba burcumun özelligi cok kararsızımdır iyice araştırmam aylar öncesinden düşünüp tartmam gerek o yüzden simdiden sorayım dedm 🙈
fitmom Polo canım ben ilk defa bu postta bu kadar olumsuz yorumlar gördüm. Başka postlarda herkes çok memnun olduğunu yazıyordu 5cm bir şekilde oluyor sonrası daha zor diye biliyorum. Prenses Doğum diye boşuna demiyorlar filan diyodu diyenler. Ben inşallah yaptırmayı düşünüyorum sadece burda yazılanlarla sınırlı kalma çünkü burda herkes olumsuz yazmış
Busraerdogmuss fitmom aynen canım doktorama da danısmadım henüz daha da cok vaktim var bilerek erkenden yazdım ki fikir oluşsun diye bende senin gibi düşünüyorum tek önemli noktası işini gerçekten iyi bile bi doktoruna düşmek galiba
Busraerdogmuss Bademim vallahi aynı şehirde olsak aynı doktora gider direk epidural isterdim ben ankaradayım ilkinde memmun kalmışsın zaten normal dogum bile bile kendine acı cektirmek olur hakkında hayırlısı olsun canım 😃
Polo Busraerdogmuss terazi burcunu çok iyi bilirim 😀 değişiksiniz. Şimdiden kasma Ben şurda bi kaç haftaya doğurcam Normal mi sezryn mi düşünmüorm çünkü herşey o an belli oluo buyüzdn kendmi şartlamak istemiorm