Busraerdogmuss
Benim için o kadar faydalı bir konu oldu ki ...
Doktorum ve eşim epdurl die tutturdu.
Ben istemiyorum dedikçe, dr um yapalım dio. Ağrısız olur dio. Eşim ağrı olmuomş ne güzel yaptırcaz dio.
Allahımmmm kan benim damar benim 😀 istemiyorum yani. Yaptırmıcamda zaten o an geldiğinde.
Kanıt olarak sizin yorumlarıda anlatıcam :))