myangelson
Merhaba 😀 benim.idrar yolu enfeksiyonu gene her zamanki gibi var 32 haftadir bu sekildeyim zaten. Saglik ocaginda test verdim idrar lokosit 63 çıktı diger alt degerler cok yüksekti. Doktorumda kültür istedi ama benim icim rahat degildi neden bu kadar yukseldiki diye sonra afilden 1 gun arayla tekrar test verdim hastaneden lokosit 8 çıktı diger degerlerde saglik ocagina gore normal . Hicbir sey anlamadim doktora attim bazen saglik ocaklarinda yanlışlık olabilir dedi kultur verdim 3 gundur sonuc bekliyoruz sancim var çünkü agrim var mesaneden vuruyor. Kültürüm gecersiz olmuş is bilmeyen labortavur calisanlari yuzunden ne bulaştırdılarsa test gecersiz 😕 ama ultrasonda bakti mesane enfeksiyon uretiyor demisti dr. Bana antibiyotik başlatti gunde 2 defa iç dedi ama ben korktum sadece 1 kez ictim hatta 1 gun hic icmedim bugun dra geri yazdim ic diyor 10 gun iceceksin kültüru yenile tekrar test ver ona gore hareket edecez diyor. Ben normalde hic takmazdim doktorun verdigi ilaclari ama antibiyotik olunca bi korkuyorum artik kafayi yiyecem bu enfeksiyondan valla